IRIS


Aquesta tardor, molt tardanament vaig comprar a  Iris el Vilosell, tot de diferents iris per començar "una petita col·lecció".
La idea era anar-los intercalant entre els rosers i les perennes al llarg de tot el parterre de la cara est de casa.
Era la idea... és el primer cop que planto Iris i tot i que al meu cap la idea semblava clara no estava segura del resultat. Però la primavera ha entrat amb un munt de sorpreses i tot i que tardans, en comparació amb els iris germànica que veig en els jardins de la meva zona, els meus cada dia em regalen un color diferent. Primer d'una manera molt discreta els capolls en forma de llança van traguen el nas tímidament i a mesura que passen els dies es van descargolant fins a sorgir una flor espectacular d'exòtics colors brillants o de tendres cremes i grocs.
Algun dels iris a la tardor potser el canvio de lloc, no devia estar ben etiquetat o segurament em vaig despistar i els preferiria en un altre lloc per combinar millor els colors. Però vaja que ara per ara només en mouria dos de lloc i encara no han florit els seus companys..... Podria ser que quan ho vegi tot en conjunt resulti que ja he quedat satisfeta.





















Comentaris

VOLS POSAR-TE EN CONTACTE AMB MI?

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Seguidors

Translate